Inspicasa ApS
Boeslunde, Danmark
Inspicasa søger 500.000 kr. til at udbygge vores MVP med yderligere funktioner, data og markedsdækning for at kunne lancere en super 2.0 version i Q3 2022.
Med den kapital vil vi hurtigt nå de første 1000 brugere i Q3 2022, og derefter vil vi også begynde at arbejde med lancering internationalt.
Inspicasa har internationalt potentiale, og løsningen kan let skaleres til hele det vestlige ejendomsmarked. Vi planlægger at dække Sverige, Norge, Tyskland og England indenfor kort tid. Målsætningen er at lave en IPO indenfor en overskuelig fremtid.
Vi forventer, at Inspicasa i løbet af 3-5 år skal generere et solidt overskud og kimen til succes er at få brugere på appen. Dét skal vi bruge finansieringen til.
Inspicasas udvikling i dag er finansieret af Jess, Birgitte og Grane, og vi har til dato brugt omkring 700.000 kr.
OM LØSNINGEN:
Inspicasa er boligkøbernes værktøj. Hvordan? Ved at tage udgangspunkt i, at køberen kan identificere de emotionelle parametre og kan navigere efter netop de karakteristika, der er afgørende for at kunne fortage et valg. Al forskning underbygger, at alle beslutninger er emotionelt drevne. Vi kombinerer brugerens emotionelle ønsker med deres faktuelle købsbehov, matcher disse op mod boligmarkedets udbud og præsenterer brugeren for de boliger, der passer til personens behov og ønsker.
Mange købere bruger meget lang tid og mange besøg på at finde ud af, hvad der er afgørende for dem. Det gør købsprocessen lang og besværlig, nogle gange presset og stresset. Den udfordring løser Inspicasa og fører køberne hurtigt og sikkert til de ejendomme, der passer bedst.
HVOR ER VI:
Vi har bygget en funktionel MVP, der findes på både Google Play og Apple App Store.
Vi har haft dialoger med strategiske partnere, interviewet brugere, lavet markedsundersøgelser, talt med flere forskellige spillere i ejendomsbranchen.
Datagrundlaget, der ligger til grund peger entydigt på, at Inspicasa fylder et behov i markedet.
FORRETNINGSMODELLEN:
Forretningsmodellen består af lead-generering. Vi ved, at mindst 50% af brugerne er op jagt efter en ny leverandør / service i mindst en af de 18 kategorier, vi har undersøgt. Det er den højeste koncentration af potentielle kunder på noget digitalt medie. Samtidig er det blevet markant vanskeligere at generere leads via digitale kanaler, derfor er Inspicasa den platform, som kan løse vores strategiske partneres udfordringer om generering af kvalificerede leads.
TEAMET:
Inspicasa er stiftet af Jess Lottenburger-Lausen, Birgitte Lottenburger-Lausen og Grane Steinrud
Jess har haft flere lederstillinger i Astra (i dag AstraZeneca) og været direktør i KODAK Danmark, i dag driver Jess Nyt-Job.Nu med Birgitte, som han er gift med. Jess er, udover at være vores COO og økonomiansvarlige, den, der har været med til at udtænke konceptet.
Birgitte er aut. psykolog og har ud over virksomheden med Jess, sin egen praksis. Birgitte er den faglige mastermind bag vores emotionelle analyse-værktøjer i appen. Hendes indsigt i den menneskelige sind og psykologiske analyseværktøjer har sammen med Granes indsigt i digitale muligheder og tests bidraget til vores unikke tilgang til at forstå køberne.
Grane har med sin baggrund i salg, marketing og rekruttering været med til at udvikle konceptet samt at udarbejde den konkrete udformning af appens arkitektur. Grane har med et litteraturvidenskabeligt studie og stillinger, som spænder mellem det kommercielle og innovative & kreative, været med til at give Inspicasa sin nuværende form.
Desuden består teamet af:
Gurmukh, som er vores CTO, og så er han til dagligt digital kreativ chef hos Red Hill.
GoCo, som er vores digitale bureau, der står for det tekniske og kodningen.
Både Gurmukh og GoCo er minoritets partnere i Inspicasa ApS, hvor Jess og Grane er lige hovedanpartshavere.
Er i følgende branche(r):
Inspicasa ApS
Boeslunde, Danmark
Har du allerede en konto Log ind
Traditionelt har EKG-analyse indebåret at placere en række elektroder på patiente...
Læs mereVi har taget en snak med administrerende direktør Bonnie Sørensen om formålet og ambitionerne for selskabet. ...
Læs mereDet unge founder team består af Stefan K. Johansen og Malthe Reipurth. Stefan har en fortid som konsulent hos Deloitte og Malthe en for...
Læs mereKort om Morten: Morten Münster startede sin YouTube kanal i 2012 og...
Læs mereTeknologi viser sig imidlertid også ofte som en post i
Læs mere