Vi søger penge og gerne en aktiv investor, som vil være med på den næste del af rejsen med at skalere og internationalisere.
Vi har ikke tidligere været særligt aktive i forhold til salg på hverken SoMe delen eller for den sags skyld online marketing, men vi er nu mere end klar til at sætte turbo på den del.
Hovedanpartshaverne er villige til at gå med ved en investering ligesom Vækstfonden har "lovet" at doble op - op til 2,5 mio.
Vi har gennem corona været meget ramt, men har trods det, formået at onboarde nye og store kunder.
Vi er en fuldt skalerbar SaaSplatform som ikke har begået ret meget salg og alligevel har positioneret os blandt store kunder (f.eks. Ørsted, Bellacentret (Bella Group), Royal Unibrew, Staten og Scandic) som har lavet aftaler og abonnementer hos/med os. Vi er enestående i form af vores fleksibilitet og har en række funktionaliteter, der gør det let at tilpasse os til nye markeder såvel geografisk som segmentarisk. Der findes spillere på markedet der kan håndtere enkeltdele af det vi tilbyder, men ikke nogle det én platform der kan håndtere og løse de udfordringer store kunder har. Der ligger derudover et kæmpe potentiale i mindre kunder som kan selvoprette og styre events - lige fra små foreninger over festivaler til vejfester.
Der er meget stærke udviklingskompetencer, en support der roses af kunderne og en salgsafdeling under opbygning, som helt sikkert skal have noget kærlighed.
Vi driver det der er en af verdens mest fleksible platforme for eventstyring som bl.a. tilmelding, kontingent, billetstyring, standpladsstyring og meget andet. Vi har kunder i mange segmenter. F.eks. Hoteller, kongrescentre, store virksomheder, SMV´er, foreninger, festivaller og privatpersoner - herunder flere "referencekunder". Vi har derudover et veludviklet og gnidningsløst samarbejde med systemer der er komplementære.
Vi er fortsat underskudsgivende og har haft et (for) stort udviklingsfokus - men er nu der, hvor vi kan, og skal, fokusere kraftigt på salg via alle kanaler. Vi har mange muligheder for at skalere og er gået i gang med de første skridt ved samarbejde med online marketingbureauer.
Er i følgende branche(r):
Den gode idé – born out of frustration DrinkBuy blev født ud af en velkendt irritation: Den langsomme barkø, der sætter nattelivets gode stemning ... læs mere
1. Kend dine lånemuligheder Det første skridt er at forstå, hvilken type virksomhedslån der er relevant for din situation. Og det afhænger bl.a. af... læs mere
Jagten på den rigtige investor Ali startede nor:estate med en ambition om at nytænke ejendomsmæglerbranchen. ‘’Jeg har i årevis været ansat ... læs mere
Et af vores vigtigste fokusområder på Capino er at sikre høj gennemsigtighed og at de personer, du møder på platformen, er dem, de udgiver sig for at... læs mere
Den gode ide Idéen til Susans startup opstod under rejser, hvor hun ofte manglede en hurtig måde at finde behandlingstider på uden at skulle oprette prof... læs mere
Ali har i mange år været ansat hos flere store ejendomsmæglerkæder i Danmark. I dag er han stadig ejendomsmægler, men han arbejder ikke længere for andre... læs mere
Har du allerede en konto Log ind