Tempus Convivii

3060 Espergærde

Denne annonce er ikke længere aktiv.

Se lignende investeringer her.

Investering Lån Bestyrelse/rådgivning

Tempus Convivii eventbureau søger investor

Senest opdateret: 08-04-2024
Tempus Convivii eventbureau søger investor
Stadie: Produkt eller prototype
Skal bruge: 350.000 kr.
Ansatte: Ingen ansatte
Stiftet: 2022

Virksomheden søger kapital til

HVAD JEG SØGER:
Jeg søger en investor til at lanciere mit eventbureau Tempus Convivii. Jeg søger en andel på mellem 250 000 kr og 350 000 kr, da jeg skal have den likvide beholdning til at betale for markedsføring af begivenheden og til alkohol for begivenheden, samt udsmykning af lokale.

DIT UDBYTTE:
Du vil få 20 % af alt indtægt fra begivenhederne / festivalen som Tempus Convivii omsætter for. Du skal heller ikke deltage aktivt, hvis du ikke har lyst til det.

WIN - WIN SITUATION
Eftersom det er første fest, kan det ske at det ikke omsætter til profit, men pointen ved festen er ikke nødvendigvis at skabe overskud. Pointen ved første fest er at skabe navnet og få omdømmet som det fedeste eventbureau, som lavede den fedeste begivenhed. Så det er essentielt at promotionen og festen fungere efter planen, og at deltagerne får en speciel oplevelse. Måden vi giver dem det er ved at overleverer og investerer flere penge i det end måske ønsket. På den måde bliver det dobbelt så nemt at omsætte for meget mere til næste arrangement, så det er vigtigt at se det på det som en langvarig investering. Dermed sagt regner jeg bestemt med at omsætte for et profit.

OPNÅ:
Jeg vil gerne opnå at få etablereret Tempus Convivii, så det er noget folk snakker om næste gang jeg lanciere en begivenhed. Omsætningen er ikke rigtig så vigtig på første arrangement, men rettere brand opfattelsen, for omsætningen skal nok komme efter at rygtet og markedsføringen spreder sig.

Det er en god investering fordi

ERFARING:
Det er en god investering, da jeg har erfaring med at holde events. Jeg har hos concept parties (mine venner, Oscar og Frederik) haft sponsorerede begivenheder med blandt andet Mumm champagne på salling rooftop i aarhus, hvor at vi omsatte for både os selv og vores sponsorarter.

BEGIVENHEDEN ER ANDERLEDES:
Begivenheden bliver den mest forventede og "hyped" i danmark for aldersgruppen 18-24 år. Den bliver markedsført på både platformene instagram og Tik Tok, hvor at vi opfordre folk til at sende ansøgninger, for at komme med i begivenheden. Vi får en masse råderet, da vi har hele Danmark (aldersgruppen 18- 24 år) som potentielle kunder, men kun udvælger 1000 deltagere. Vi betaler kendisser og influencere for at promovere og deltage i begivenheden og kan derfor ramme deres publikum, og jeg benytter mig af Hugo Rosenstand (Min videograf) til at lave dynamiske og fangende promotion videoer.

POTENTIALET I CASEN:
De unge savner at feste, og endnu mere at gøre det ordenligt. De har 2 muligheder lige pt. De kan enten tage til hyggedruk/ privatfest eller de kan vælge klubben. Til privatfesterne er det hyggeligt for der kender man hinanden og der er god stemning, men det er med de samme personer, som de altid er sammen med, og det er ikke så vildt. Der mangler noget klimaks. Den anden mulighed er at de kan tage på klub, hvor de kan fyre den af, og der er massere af farve, lys og dynamik, men her ender de med at være sammen med en masse kiksede fremmede. Løsningen er at vi laver en fest, hvor at alle føler de kender hinanden, og at de har en tilknytning til hinanden inden de mødes. Herefter at de får lov til at gøre det et sted med plads til en masse personer og en masse sjov. Løsningen er Tempus Convivii


MINE STYRKER:
1. Jeg er tidligere telefon sælger og ved at det er spørgsmål om volume
2. Jeg arbejder med markedsføring og ved alt om instagram og tiktok annoncer
3. Det er noget jeg har forberedt i langt tid, og det er min drøm at stå for min egen festival i fremtiden. Det er alt hvad jeg vil det her.
4. Jeg lader mig ikke slå ud af tilbagefald og udfordringer
5. Jeg har allerede styr på lokale, alkohol sponsorrat for royal unibrew og alt med festen at gøre. Det eneste jeg mangler er bare pengene.
6. Jeg er yderst tryg foran kameraet, og jeg kommer til at promovere begivenheden som aldrig set før


MINE EGNE INVESTERINGER:
Jeg har sat alt til side for denne begivenhed. Hele min børneopsparing går til firmaet og promovering af festen, så jeg kan garantere at folk møder op og at det bliver en succes.

Her er virksomheden i dag

OM TEMPUS CONVIVII:
Tempus Convivii er en servicevirksomhed som har til mål at udvikle sig fra et eventbureau til en fremtidig festival. Tempus Convivii har til formål at kombinere kvaliteten fra privatfesterne med det kvantitative fra klubberne.

TEAMET:
Jeg er den eneste der står for det, men min fotograf og gode ven Hugo Rosenstand fungerer som min højre hånd. Jeg har planer om at inkludere min inderkreds som en del af teamet, men kun til markedsføring.

OMSÆTNING:
Jeg har ikke afholdt en fest for Tempus Convivii, så jeg har ikke nogen omsætning for sidste år, men hos Concept Parties omsatte vi for 79299 kr i baren for omtreng 275 mennesker på salling rooftop.


FORVENTEDE OMSÆTNING:
Det er svært at anskue. Jeg regner med at vi omsætter for 350 kr pr person i baren dvs 350 kr x 1000 personer = 350 000 kr

Herefter så regner jeg med 20 kr x 1000 personer i garderobe
20 kr * 1000 personer = 20 000 kr

Billetprisen pr deltager er 300 kr
Dvs 300 kr x 1000 personer = 300 000 kr (Nogle får gratis billetter og promoters får en andel pr salg, så jeg forventer ca. 200 000 kr)

Borde bliver solgt til en gennemsnitlig pris på 4000 kr og jeg vil have 20 borde
Dvs. 20 borde x 4000 kr = 80 000 kr

Samlede forventede omsætning:
350 000 kr + 20 000 kr + 200 000 kr + 80 000 kr = 650 000 kr i omsætning


ERFARING:
Jeg har været i gang med sponsoreret fester i 3 år nu (Dog med mine venner) , men Tempus Convivii har ikke haft første begivenhed endnu.

Er i følgende branche(r):

Medie underholdning
Handel service
Er du interesseret i denne investering?

Tempus Convivii

3060 Espergærde

Se også disse relaterede

BeSammen hjælper kræftpatienter efter en investering via Capino

Fra sygeplejerske til iværksætter med 2 investorer i ryggen Ved første øjekast ligner Kristina Refstrup Sørensen en helt almindelig sygeplejerske. ... læs mere

Healper: På 24 timer havde vi modtaget mere investeringsinteresse, end vi faktisk havde brug for

Hvad er det for en virksomhed, investorerne står i kø for? For fire år siden begyndte Andreas, der er manden bag Healper at græde ukontrolleret på ... læs mere

Solsikken Hjemmeservice: Det var fantastisk at opleve den store interesse for vores firma via Capino

Sådan opstod Solsikken Hjemmeservice ... Kemien mellem de to stiftere af Solsikken Hjemmeservice opstod tilfældigt i en gymnastiksal, hvor deres børn gik... læs mere

Tembo Safari: En Succeshistorie Om Skræddersyede Rejser Og Unikke Oplevelser

At tage springet Det hele begyndte, da Mark besluttede sig for at lave sit eget rejsebureau kort før corona pandemien lukkede Danmark ned. "Rejsebranchen e... læs mere

Dolupa Games: Sådan skaffede de 1,5 mio. kr. i investeringer og sikrede partnerskaber med topklubber

Grundlagt af tre passionerede iværksættere, Allan, David og Henrik, fokuserer virksomheden på at kombinere læring, spil og passion, hvilket også afspe... læs mere

Unge iværksættere bag BOLD DRINKS sikrer stor investering – danske iskaffeelskere har en grund til at fejre

Virksomheden har store ambitioner om at blive Europas førende iskaffe brand inden for de næste fem år og planlægger at anvende investeringerne til at udvid... læs mere

Bliv medlem af Capino i dag

Kom i gang i dag

Har du allerede en konto Log ind