MediaRadar
8000 Aarhus C
MediaRadar er en 100% webbaseret kildeportal til undervisningsbrug, der søger en partner/investor til at styrke portalens salgs- og marketingsaktiviteter.
Målet med indsatsen er at få en betydelig markedsandel indenfor EdTech.
Investeringen kan både ske ved at indgå som ressource eller i form af midler til tilkøb af ressourcer. Vi er villige til at afgive mellem 5 - 25% af virksomheden alt efter samarbejdskonstruktionen og partner.
MediaRadar er en god investering, da kerneproduktet er udviklet, brugertestet og har salg. Er derudover en 100% webbaseret abonnementsforretning, som kan skaleres næsten uden meromkostninger. Vi vurderer markedsgrundlaget i DK til 12 mio. kr., og portalen har også potentiale internationalt, hvor et første skridt kunne være det tyske marked. Her man efter corona afsat 7,1 mia. EUR til digitalisering af uddannelsesområdet – og altså et markedspotentiale mange gange større en DK.
MediaRadars udfordring tre år inde i projektet er at etablere det rigtige team og skaffe ressourcer til næste skridt, som er salg og skalering/vækst.
MediaRadar er begyndt som et klassisk 'garage-projekt', hvor to partnere med en fælles ide og for egen regning har udviklet virksomheden til sit nuværende niveau. MediaRadar er i dag testet på 200 danske folkeskoler, hvor tilbagemeldingerne er meget positive. Vi har betalende abonnenter og 100% gensalg. Et årsabonnement til en skole koster 3.450,- + moms. Forretningen løber rundt med sine nuværende omsætning - dog uden løn at udtage løn.
MediaRadar kan i sin nuværende form versioneres til gymnasier og ungdomsuddannelser, og vi har ideer til flere portaler til det danske og internationale marked.
Er i følgende branche(r):
MediaRadar
8000 Aarhus C
Fra sygeplejerske til iværksætter med 2 investorer i ryggen Ved første øjekast ligner Kristina Refstrup Sørensen en helt almindelig sygeplejerske. ... læs mere
Hvad er det for en virksomhed, investorerne står i kø for? For fire år siden begyndte Andreas, der er manden bag Healper at græde ukontrolleret på ... læs mere
Sådan opstod Solsikken Hjemmeservice ... Kemien mellem de to stiftere af Solsikken Hjemmeservice opstod tilfældigt i en gymnastiksal, hvor deres børn gik... læs mere
At tage springet Det hele begyndte, da Mark besluttede sig for at lave sit eget rejsebureau kort før corona pandemien lukkede Danmark ned. "Rejsebranchen e... læs mere
Grundlagt af tre passionerede iværksættere, Allan, David og Henrik, fokuserer virksomheden på at kombinere læring, spil og passion, hvilket også afspe... læs mere
Virksomheden har store ambitioner om at blive Europas førende iskaffe brand inden for de næste fem år og planlægger at anvende investeringerne til at udvid... læs mere
Har du allerede en konto Log ind