2450 Sydhavn
Workscout søger 1 million Kr.
Din andel vil afhænge af om du er passiv eller aktiv og evt andre kompetencer.
Workscout er et etableret firma som på 2 år omsætter for 7 cifre.
Vi har midlerne og opskriften til at blive et af de største rekrutteringsbureau Worldwide. Det vi søger og vil opnå med en investering for at kunne vækst hurtigere samt få en sparring partner som vil være med på rejsen.
Pengene vil blive brugt til følgende:
Markedsføring
Spend til annoncer:
Udvikling
Udvikling af software
Ansættelser
Ekspandering til udlandet
I forhold til vores konkurrenter kan Workscout tilbyde mere favorable priser, uden at gå på kompromis med kvaliteten. Det skyldes, at Workscout platform er væsentligt nyere end vores konkurrenter. Det betyder også langt størstedelen af processen er automatisk og kræver intet personale at håndtere.
Workscout tilbyder flere kanaler end vores konkurrenter, hvilket også øger søgefeltet væsentligt, når virksomhederne skal eksponerer deres job. Workscout tilbyder annoncering på Google, via E-mail og Jobnet, hvilket vores konkurrenter ikke gør på nuværende tidspunkt.
Platformen hvori virksomhederne oprette stilling og profil er væsentligt nyere end Vores konkurrenter. Derfor er der også en del flere muligheder hos Workscout, hvilket ikke findes hos andre. Hos Workscout kan virksomheden skrive direkte med kandidaterne.
Vores konkurrenters største fordel er deres brand, hvilket er kendt i hele landet. Derfor går virksomheder typisk direkte til dem uden at overveje andre muligheder først. Dette forsøger Workscout at håndtere ved at øge outbound salg og henvende sig direkte til virksomhederne for at fortælle om fordelene ved Workscout.
Ved vikarleje er vores investering i teknologi der hvor der er størst forskel på os og konkurrenterne. Vi har udviklet vores eget timeregistreringssystem, der er væsentligt mere nyt og nemmere at bruge end større rekrutteringsbureauer.
Kompetencer:
Salg, markedsføring, tech, udvikling og HR ligende opgaver.
Workscout tilbyder både traditionel rekruttering og vikarleje, hvor Workscout står for hele rekrutteringsprocessen fra A-Z. Workscout tilbyder også jobannoncering, hvor vi står for at annoncere og eksponere stillinger til virksomheder, som herefter selv kan håndtere ansøgerne internt.
Med Workscouts jobannoncerings mulighed får virksomheder muligheden for at eksponere deres ledige stillinger til et bredere søgefelt end blot jobportaler. Workscout laver en målrettet annoncering via sociale medier, søgemaskiner, E-mail marketing og Google Ads. På denne måde skal virksomheden ikke vente på at den rette kandidat kommer til dem.
På www.workscout.dk kan virksomheden på under 2 minutter oprette en virksomhedsprofil og offentliggøre deres stilling. Herefter kan virksomheden vælge én af Workscouts tre pakker, som passer til alt fra mindre stillinger til større stillinger. Når virksomheden har valgt en pakke, får HR og og marketing automatisk besked, så de kan begynde at eksponere jobbet.
Virksomheden får en mail hver gang der kommer en ny ansøger ind. Her er der vedhæftet et CV og kontaktoplysninger på ansøgeren.
Virksomheden kan også søge direkte i vores CV-database via samme login, hvor de kan invitere kandidater til at søge deres stilling. Virksomheden kan også oprette en kandidat-søgning, således virksomheden får besked, når en kandidat der matcher deres krav opretter en profil på hjemmesiden.
Begge produkter er lanceret, men vi udvikler konstant vores produkter. Til rekruttering har vi udviklet (og udvikler fortsat) vores eget timeregistreringssystem (timer.workscout.dk), hvor vikarer kan registrere timer og arbejdsgiver kan godkende eller afvise dem. Til timeregistrering har vi planlagt udvikling de kommende 6-12 måneder, hvor der skal tilføjes yderligere features.
The team
Teamet består først og fremmest af salgsekspert Julian, der har arbejdet flere år som først sælger, dernæst kontorchef i et af Danmarks daværende største telemarketingbureauer og efterfølgende drevet sin egen salgsvirksomhed. Las, har arbejdet med online marketing både internt i virksomheder og ekstern i bureau i 8 år.
Magnus Phister Ritter har haft et af danmarks største telemarketingbureauer. Han er i dag ejer og direktør i et af Danmarks hurtigst voksende el selskaber.
Send os en besked hvis du vil høre mere om casen.
Er i følgende branche(r):
2450 Sydhavn
At tage springet Det hele begyndte, da Mark besluttede sig for at lave sit eget rejsebureau kort før corona pandemien lukkede Danmark ned. "Rejsebranchen e... læs mere
Grundlagt af tre passionerede iværksættere, Allan, David og Henrik, fokuserer virksomheden på at kombinere læring, spil og passion, hvilket også afspe... læs mere
Virksomheden har store ambitioner om at blive Europas førende iskaffe brand inden for de næste fem år og planlægger at anvende investeringerne til at udvid... læs mere
Der er mange faktorer, der spiller ind, når man skal vælge det rigtige privat lån, herunder renteniveauet, lånebeløbet, løbetiden og gebyrerne. If... læs mere
Jesper Helmin, en af stifterne af forlaget, fortæller, at han kom i kontakt med Hannah Grant, da hun søgte kapital på Capino.dk til at trykke et nyt oplag a... læs mere
Flere og flere virksomhedsejere vender sig mod private lån og investorer som en alternativ løsning for at skaffe kapital til deres virksomhed. Denne guide vi... læs mere
Har du allerede en konto Log ind