8900 Randers C
Den nye hvidvaskningslov giver europæiske pengeinstitutter store udfordringer i forhold til foreningskunderne. For at være compliant, skal de kontinuerligt bruge mange resourcer på indsamling af data, samt kommunikation med foreningskunderne.
Igennem Unioo modtager pengeinstituttet automatisk ajourført data. Legitimation, referat fra generalforsamling, forretningsomfang, fuldmagter samt information om afgående og nye medlemmer af bestyrelsen. Samtidig hjælper de foreningskunden, ved at stille et brugervenligt værktøj til rådighed, som til dels hjælper med indsamlingen af data til pengeinstituttet, men også hjælper foreningens bestyrelse i det daglige frivillige arbejde.
Vi oplever stor efterspørgsel og vil med en kapitalindsprøjtning, primært sætte fart på udviklingskræfterne.
Det er vigtigt for os med en investor, der kan bidrage aktivt i form af sparring. Vi har store planer om det internationale marked, så erfaring med at gå til nye markeder, vil være et stort plus.
Et erfarent founder-team med forskellige kompetencer har skabt et relevant niche-produkt til et stort marked.
Bestyrelsen i foreninger og organisationer spilder meget tid på ineffektive arbejdsgange, spredt på en række forskellige platforme. Arbejdet håndteres ofte manuelt, og datasikkerhed er ofte ikke-eksisterende.
Unioo giver bestyrelsen færre frustrationer, et bedre bestyrelsesmiljø og derved et bedre output. Bestyrelsen bliver GDPR-sikret og compliant ift. til deres samarbejde med deres bank.
Der er et stort marked, med ca. 400.000 foreninger, alene i Skandinavien, men vi har større planer end bare Skandinavien.
De tre founders består af en backendudvikler, en UI/UX -udvikler (uddannet grafiker) og en CEO (forretningskudvikling, økonomi m.m.). Alle tre har sagt deres jobs op og er 100% dediceret til projektet. Med hånden solidt plantet på kogepladen, har alle tre founders en urokkelig tro på projektet.
Unioo [Ju-ni-ou] samler bestyrelsens arbejde i smarte arbejdsgange, effektiviserer arbejdet med møder, dagsordener, referater, dokumenter, opgaver, sponsorer, events, medlemmer, kontingent m.m. Deling af data og udskiftning af medlemmer, foregår gnidningsfrit og GDPR-sikret.
Unioo fungerer fordi det er et stykke intelligent software, som skaber sammenhæng mellem alle de discipliner der ligger indenfor bestyrelsens arbejde. Det nye består i sammenspillet mellem grundliggende bestyrelsesmoduler, samlet i ét enkelt system - nogle af dem benævnt ovenfor. Systemet virker på tværs af devices.
Vi er tre erfarne founders. Alle med tidligere startups i bagagen. Troen på projektet skyldes i høj grad, at vi dækker en bred vifte af kompetencer og interesser.
Unioo når primært sit marked igennem pengeinstitutter, der bruger vores KYC-værktøj til deres foreningskunder. Hertil kommer organisationer med lokalforeninger og evt. kommuner.
Unioo håndterer lige nu over 30.000 foreninger og omkring 200.000 bestyrelsesmedlemmer.
Er i følgende branche(r):
8900 Randers C
Fra sygeplejerske til iværksætter med 2 investorer i ryggen Ved første øjekast ligner Kristina Refstrup Sørensen en helt almindelig sygeplejerske. ... læs mere
Hvad er det for en virksomhed, investorerne står i kø for? For fire år siden begyndte Andreas, der er manden bag Healper at græde ukontrolleret på ... læs mere
Sådan opstod Solsikken Hjemmeservice ... Kemien mellem de to stiftere af Solsikken Hjemmeservice opstod tilfældigt i en gymnastiksal, hvor deres børn gik... læs mere
At tage springet Det hele begyndte, da Mark besluttede sig for at lave sit eget rejsebureau kort før corona pandemien lukkede Danmark ned. "Rejsebranchen e... læs mere
Grundlagt af tre passionerede iværksættere, Allan, David og Henrik, fokuserer virksomheden på at kombinere læring, spil og passion, hvilket også afspe... læs mere
Virksomheden har store ambitioner om at blive Europas førende iskaffe brand inden for de næste fem år og planlægger at anvende investeringerne til at udvid... læs mere
Har du allerede en konto Log ind