Successteam ApS

1175 København K

Denne annonce er ikke længere aktiv.

Se lignende investeringer her.

Investering

Engageret investor søges til SaaS trivselsplatform der er klar til vækst!

Senest opdateret: 20-04-2024
Engageret investor søges til SaaS trivselsplatform der er klar til vækst!
Stadie: Har omsætning
Skal bruge: 3.000.000 kr.
Ansatte: 6
Stiftet: 2019

Hvad laver virksomheden?

Successteam er en B2B SaaS-platform på seed-stadiet, skabt af ledere til ledere. Vi er et dedikeret team med en vision om at ændre verden ved at bekæmpe stress og mistrivsel gennem teknologi, der støtter ledere i deres travle hverdag.

Vores enkle feedback- og trivselsplatform er designet til at hjælpe ledere med at træffe datadrevne beslutninger på den mest enkle måde. Vores langsigtende mål er at transformere arbejdspladser med AI-drevet trivsel, og vi er allerede godt på vej.

Det fungerer i 3 simple steps:

STEP 1:
Vi indsamler automatisk feedback fra medarbejderne - ned til hver uge og med nye spørgsmål hver gang, der via AI forbedres over tid, baseret på tidligere svar og adfærd.

STEP 2:
Ledere får et enkelt og prioriteret overblik over teamets data, så de ved præcis, hvor de skal sætte ind.

STEP 3:
Dataene bliver let omsat til handling med foreslåede Actions baseret på ægte ledelseserfaring, brancheeksperter og branchetrends.

For mere information kan du besøge vores pitch deck her: https://www.successteam.com/pitchdeck/

Virksomheden søger kapital til

Vi søger 3 millioner, primært til salg og marketing initiativer over de næste 12 måneder.

Vi søger en investering fra en erfaren og kommercielt stærk investor, der kan hjælpe os med at accelerere vores vækst. Gerne nogle med kompetencer indenfor marketing og B2B SaaS virksomheder. Men vi udelukker ikke at anden "know how" kan være værdifuld.

Det er en god investering fordi

Successteam er en game-changer. Vi har brugt de sidste 4 år på at finpudse vores Produkt-Market Fit og smede en solid strategi for at blive internationale markedsledere. Successteam er skræddersyet til at imødekomme de kommende generationers behov og passer perfekt ind i "future of work"-trenden.

Hvorfor er vi sikre på vores succes? Fordi vi, før vækstfasen, har sikret os, at vi har afkrydset følgende milepæle:

- Self-service onboarding (for lav CAC)
- Højt produktengagement
- Produkt "Stickiness"
- Brugere der vil betale

De er nået, og derfor er vi 100% klar til vækst.

Vi adskiller os i markedet med vores bottom-up strategi (tænk Slack) og tilgangen til at lave platformen til lederen, ikke HR-personalet.

Hvis du kender konkurrenterne, ved du, at alle platforme enten er komplekse, tidskrævende eller dyre – ofte alle tre på én gang.

Vi har en lav indgangsbarriere, og ingen binding, fordi kunderne forstår, hvordan deres egne data former og forbedrer deres brugeroplevelse over tid. Det giver dem incitament at forblive kunder. Samtidig bliver det sværere at forlade os, da de har investeret tid i at lære systemet at forstå deres team. Sådan sikrer vi lav churn og høj CLV.

Vi adskiller os markant fra konkurrenterne, der stadig hænger fast i det "gamle" mindset med faste, komplekse prisstrukturer. Vi tror på fremtiden er fleksibilitet og "pay for what you use". For os er produktets værdi det, der binder kunderne, og det er nøglen til at skabe et langsigtet brand, som folk har tillid til. Vi går imod strømmen og bygger noget, der ikke kun følger trenden, men definerer den.

Vores platform er ekstremt skalerbar med 100% selvbetjening ved brugeroprettelse, primært rettet mod organisationer med under 30 personer, da vores CAC bliver for høj ved personlig onboarding. Vi monitorerer alle freemium tilmeldinger og har automatiseret vores workflows for at lede kunder gennem processen og konvertere dem næsten uden kontakt med os.

Her er virksomheden i dag

Vi har haft fokus på at finpudse vores produkt og sikre et solidt produkt-market fit. Derfor har vi de seneste 4 år arbejdet tæt sammen med designpartnere for at sikre, at vores produkt skaber ægte værdi.

Siden august 2023 har vi intensiveret vores bestræbelser på at tiltrække "rigtige" kunder og konvertere eksisterende til betalende kunder. Vores MRR er nu på 35.000 DKK, men vi står over for en afgørende vækstfase, hvor manglende ressourcer og kompetencer begrænser vores evne til at støtte eksisterende kunder og samtidig tiltrække nye.

Vi har en platform i markedet, der fuldt ud understøttes på dansk og engelsk. På nuværende tidspunkt har vi omkring 1000 brugere, hvoraf 300 nu er betalende. For at tage det næste store skridt, har vi brug for flere ressourcer.

Her er holdet, der driver denne rejse:

Nadia Taarup Nielsson, Co-founder & CEO:
Med over 10 års erfaring som salgschef og coaching-uddannelse, styrer Nadia vores strategiske retning og leder træningen af ledere og teams.

Mara Somesan, Co-founder & Product Owner: Global business engineer med speciale i IT-teknik, Mara har 5 års erfaring med teknisk projektledelse i danske scaleups og mellemstore virksomheder.

Berglind Vignisdottir, Head of Content & Share holder:
Specialist i research, analyse og udvikling af indhold. BSc i erhvervsøkonomi. MA i kommunikation og erhvervsstudier.

Bo Steffan Nielsson, Co-founder & Executive Coach:
Grundlæggeren af Damgaard Data Consulting og tidligere leder af virksomheden i 10 år (solgt til Microsoft). Bo er også grundlægger og tidligere CEO for Mindkey (HR & Talent Management) og bringer digital arkitektur og rådgivning til bordet.

Teknisk team:

Successteam er co-grundlagt med Apidemia, et erfarent webudviklingsfirma med over 17 års ekspertise inden for softwareudvikling og rådgivning. Deres "skin in the game" sikrer en konsekvent udviklingsstack på højt niveau. Dette samarbejde er hjørnestenen i vores avancerede, skalerbare platform, selv i dens tidlige stadier.

Er i følgende branche(r):

E commerce www teknologi
Er du interesseret i denne investering?

Successteam ApS

Se også disse relaterede

BeSammen hjælper kræftpatienter efter en investering via Capino

Fra sygeplejerske til iværksætter med 2 investorer i ryggen Ved første øjekast ligner Kristina Refstrup Sørensen en helt almindelig sygeplejerske. ... læs mere

Healper: På 24 timer havde vi modtaget mere investeringsinteresse, end vi faktisk havde brug for

Hvad er det for en virksomhed, investorerne står i kø for? For fire år siden begyndte Andreas, der er manden bag Healper at græde ukontrolleret på ... læs mere

Solsikken Hjemmeservice: Det var fantastisk at opleve den store interesse for vores firma via Capino

Sådan opstod Solsikken Hjemmeservice ... Kemien mellem de to stiftere af Solsikken Hjemmeservice opstod tilfældigt i en gymnastiksal, hvor deres børn gik... læs mere

Tembo Safari: En Succeshistorie Om Skræddersyede Rejser Og Unikke Oplevelser

At tage springet Det hele begyndte, da Mark besluttede sig for at lave sit eget rejsebureau kort før corona pandemien lukkede Danmark ned. "Rejsebranchen e... læs mere

Dolupa Games: Sådan skaffede de 1,5 mio. kr. i investeringer og sikrede partnerskaber med topklubber

Grundlagt af tre passionerede iværksættere, Allan, David og Henrik, fokuserer virksomheden på at kombinere læring, spil og passion, hvilket også afspe... læs mere

Unge iværksættere bag BOLD DRINKS sikrer stor investering – danske iskaffeelskere har en grund til at fejre

Virksomheden har store ambitioner om at blive Europas førende iskaffe brand inden for de næste fem år og planlægger at anvende investeringerne til at udvid... læs mere

Bliv medlem af Capino i dag

Kom i gang i dag

Har du allerede en konto Log ind