Organic Market er en næste generations, teknologidrevet fødevarekæde, der kombinerer ubemandet 24/7-convenience med lokale økologiske produkter. Vi har åbnet 10 butikker (5 egne og 5 franchise) og opbygget en app med over 43.500 brugere – helt uden markedsføringsbudget. Vores mission er at lede den grønne omstilling i fødevarebranchen ved at skalere en profitabel, datadrevet model, der gavner både lokale producenter, forbrugere og planeten.
Med vores egenudviklet Organic Market-app (som er påkrævet for at komme ind i vores ubemandede butikker), vil vi bruge data effektivt til skalering, mersalg, personaliserede tilbud, win-backs og ikke mindst bæredygtige indkøb med lidt/ingen madspild. Noget som en gigantisk branche forsømmer i dag.
Organic Market søger en investering på 1-5 MDKK som skal bruges til vækst og åbning af nye butikker.
I 2026 forventer vi at kunne åbne yderligere 8 butikker og fordoble omsætningen igen.
Organic Market har knækket koden til en bæredygtig forretning uden for storbyen, i byer med ned til 2.300 indbyggere. Det betyder at der alene i Danmark kan åbnes minimum +200 butikker.
Ved hjælp af tech/data, et fleksibelt ubemandede butikskoncept, et stærkt sortiment og et dream-team, så kan vi åbne butikker hvor andre lukker, og brede Organic Market ud med få etableringsomkostninger og høj speed.
Med en investering vil vi kunne fordoble valuation på et år.
Det helt store gennembrud kom da vi åbnede op for franchise med stor interesse, hvor vi kan åbne butikker med lokale passionerede mennesker, i et endnu højere tempo og med endnu færre etableringsomkostninger.
Vi tror på at timingen er perfekt. Clean-eating, sundhed og miljø vil accelerere voldsomt det næste årti, og giver nogle vækstmuligheder inden for food som er unikke.
Omsætning:
2023: 3.2 MDKK
2024: 7 MDKK (+700.000kr EBITDA)
Forventet 2025: 12-14 MDKK
10 butikker åbnet på 2,5 år (2 mere på vej inden nytår).
0 kr brugt på annoncering.
Teamet bag:
Rasmus Møller Kastrup, Founder - iværksætter igennem 10 år. Eksekvering, strategi, forretningsudvikling, drift og sortiment
Nynne Daa, Co-founder - brand, marketing, SoME, udvikling og indkøb.
Jesper Holmberg, investor - iværksætter og kok, tidligere ejer af Jespers Torvekøkken med 250 ansatte.
Er i følgende branche(r):
? Niels’ 5 vigtigste råd – særligt tilpasset til dig, der pitcher via Capino At pitche sin idé lyder simpelt: Vis slides + forklar forretning... læs mere
Den gode idé – born out of frustration DrinkBuy blev født ud af en velkendt irritation: Den langsomme barkø, der sætter nattelivets gode stemning ... læs mere
1. Kend dine lånemuligheder Det første skridt er at forstå, hvilken type virksomhedslån der er relevant for din situation. Og det afhænger bl.a. af... læs mere
Jagten på den rigtige investor Ali startede nor:estate med en ambition om at nytænke ejendomsmæglerbranchen. ‘’Jeg har i årevis været ansat ... læs mere
Et af vores vigtigste fokusområder på Capino er at sikre høj gennemsigtighed og at de personer, du møder på platformen, er dem, de udgiver sig for at... læs mere
Den gode ide Idéen til Susans startup opstod under rejser, hvor hun ofte manglede en hurtig måde at finde behandlingstider på uden at skulle oprette prof... læs mere
Har du allerede en konto Log ind